WANITA SERING DI KAITAN DENGAN KEJELITAAN.PENJAGAAN DIRI WANITA BUKAN SEKADAR KECANTIKAN PADA WAJAH,SAHAJA, ANTARA BAHAGIAN TUBUH WANITA YANG PENTING ADALAH BAHAGIAN PAYUDARA.SETIAP WANITA INGINKAN PAYUDARA YANG MENARIK,WALAUBAGAIMANA PUN BUKAN SETIAP WANITA AKAN DIKURNIAKAN KECANTIKAN PADA BAHAGIAN TUBUH INI.RAMAI WANITA YANG MEMPUNYAI MASAALAH PAYUDARA YANG KECIL,KENDUR & BENTUK YANG KURANG MENARIK.AKIBATNYA ....

ADA WANITA YANG MERASA RENDAH DIRI PENAMPILAN DIRINYA.

MEMPUNYAI MASAALAH DENGAN PEMAKAIAN COLI.

RASA TERTEKAN DENGAN PEMAKAIAN YANG TIDAK SELESA.

TIDAK PEDULI TENTANG KECANTIKAN DIRI

ADAKAH ANDA DIANTARA WANITA YANG MEMPUNYAI MASAALAH DI ATAS ???KINI ANDA TIDAK PERLU SEDIH & BIMBANG LAGI

RAHSIA PRODUK PENJAGAAN PAYUDARA KINI TELAH TERBONGKAR !!!

Breast Enlargement Pump

Breast Enlargement Pump

Senin, 16 Juli 2012

PENGGUNAAN






1. Sapu dan urut payudara dengan krim pembesar. (Krim ini digunakan untuk merangsang pembesaran payudara). Anda di syorkan menggunakan krim ini GLO BREAST ENLARGEMENT CREAM .




2. Gunakan pam digalakkan selepas mandi dimana anda lebih segar dan lebih tenang. Jangan gunakan pump jika anda rasa anda akan terganggu dengan hal-hal lain.

3. Sebelum mula menggunakan pump, pastikan cup betul-betul centre (payudara ditengah-tengah) kalau boleh masokkan lebihan bahagian tepi payudara ke dalam cup. Tarik pemegang pump perlahan-lahan. Anda hanya perlu tarik dua atau 3 kali sahaja dan payudara anda sudah memenuhi cup. Kedudukan badan perlu tegak. (Anda berada dalam keadaan duduk). Pam sehingga keseluruhan payudara anda berada dalam cup. Jika terlebih pump dan anda rasa sakit, tarik pemetik pistol untuk lepaskan tekanan. Rehatkan diri anda dengan keadaan payudara tegang di dalam cup. Jika tekanan berkurang, (angin terlepas keluar) tarik pemegang untuk tambahkan tekanan. Biarkan dalam keadaan payudara tegang dalam cup untuk 15 minit. Tukar ke payudara sebelah.


4. Disyorkan 2 kali sehari , setiap sesi hanya 15 hingga 20 minit sahaja.

5. Gunakan mengikut keselesaan. Anda akan melihat perubahan lebih kurang dalam masa 3-4 minggu

6. Jika inginkan hasil yang baik, kekalkan masa 15 minit setiap kali sesi pam
(setiap sebelah payudara 15 minit waktunya, jika kiri dan kanan masa 30 minit diperlukan)

7. Tidak perlu gunakan sehingga 1 jam kerana ini akan menyakitkan payudara.

.Untuk mencapai hasil yang sedemikian, arahan penggunaan mestilah dipatuhi.

Nasihat dari pelanggan kami.
Saya mendapati cara paling baik menggunakan pump payudara ialah dengan menyapukan sedikit krim payudara pada payudara anda dan massage payudara untuk beberapa minit sebelum menggunakan pump payudara. Tissue payudara akan lebih lembut dan kesan akan lebih cepat. Payudara akan membesar sehingga memenuhi chamber dengan selesa